torsdag

igår kom min baby till mig, vi var hemma hos mig ett tag. sen fixade jag mig färdigt efter som jag bara var halvt fixad när han kom, o vi åkte hem till han för att han skulle byta kläder, sen åkte vi till stan för jag skulle köpa piercing dock hitta jag ingen. sen åt vi tillsammans, efter det mötte vi på nico osv så vi var med dom..

senare hände lite things som jag inte tänker ta upp i bloggen. slutade med att jag åkte från farsta vid halv tio tiden. mötte jossan i sollentuna och insåg att jag glömt legget, var på hld station igen vid halv tolv då vi drog till gamla stan och dansade loss. känner mig aningen bakis idag även fast jag knappt drack igår, helt skummt. jag som har körlektion idag. illa.. kanske blir bättre av en dusch, fix och lite mat. hope that.

efter körlektionen kommer jag möta upp min fina som jag inte träffat på ett tag, vad vi hittar på får vi se senare, ha en bra dag. fetpuss.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0