the voice slutade i ren katastrof

säger bara en sak, aldrig mer the voice aldrig aldrig aldrig mer. eller det är vad jag säger i dagens läge med en fet bula i pannan..

mötte upp S i stan och vi gick mot kungsan, försökte hitta hans kompisar men det gick inte så bra haha. vi hittade ena när allting var slut, skitbra liksom. sen var vi med honom en stund, sen började nån brud som var 15 år o skitfull visa sina sämre sidor o tillslut stod det kanske fem poliser runt oss. jag och S fick tillslut gå vidare men kom inte mer än kanske fem meter så blev det ännu värre.

tappade bort S, ringde P i stor chock och mötte upp han och tjejen. dom var guds änglar. sen fick jag äntligen tag på S igen efter typ tjugi missade samtal på hans mobil. mötte upp han och pratade med han. sen åkte vi hem. asso var och en till sig. när jag kom hem duschade jag o somna på dirren.

hoppas på att få träffa honom idag igen, behöver det.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0