sommarlovs testet

Har du druckit tills du spytt? neej, palla sånt..
Sårat någon? det hoppas jag inte..
Förlorat en vän? enligt mig så jaa..
Träffat nya människor? absolut!
Kysst en främling? haha to many..
Tagit droger? skulle aldrig göra
Haft en sommarflört? kanske kanske inte..
Gråtit? japp.
Skrattat tills du kissat på dig? nee men skrattat, absolut!
Tältat? jaa, usch.
Varit vaken en hel natt? ja.
Solat? yees..
Badat? självklart!
Haft ett förhållande? inte haft.
Gjort dig riktigt illa? njae..
Gjort några nya percingar/ tatueringar? tungan i maj o tatoo i juli.
Läst en bok? adå.
Skickat fel sms med flit? haha jaaaa.. älskar't.
Suttit vid datan en hel natt? neej.
Näckat? inte denna sommar faktiskt.
Solat naken? nix.
Fått utegångsförbud? hallå jag är 18?
Sagt “jag älskar dig” och menat det? ja bästavännen.
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? tror inte det..
Varit i slagsmål? Jag? twice.
Pussat någon utav samma kön? absolut hah!
Sjungit högt på ett berg? nej..
Kysst någon i regnet? minns inte haha.
Kysst någon i skogen? typ, trore.
Kysst någon du inte borde? joo to many..
Tappat rösten? njae men blitt väldigt hes.
Varit på festival? peace and love.
Gått upp i vikt? vet inte.
Gått ner i vikt? vet inte.
Brännt dig? neej.
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? jaa av P&L bandet.
Varit utomlands? nej men nästan haha.
Gjort ett bra köp? det har jag säkert gjort.
Tagit upp kontakten med en gammal vän? det har jag nog inte gjort.
Haft skadeglädje? såklart.
Sovit under bar himmel? vi sov aldrig.
Vad kommer du sakna mest? gotland!!
Har du svart ärligt på alla frågor? yesbox. alltid ärlig.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0