rubrik

hur kan en säng vara så himlans skön just när den inte får vara det? blev så irriterad på mig själv för orkade inte gå upp tills jag verkligen var tvungen, så nu har jag stressfixat mig klart. men måste ändå vänta en kvart. jippi verkligen!

ska iväg o köra bil, har körlektion för första gången på länge. kommer knappt ihåg hur det är att ha en, nää skoja så illa äre inte. och jag hoppas verkligen det är F jag ska köra med idag eftersom jag inte fått det på jätte länge, och det är trottsallt med han jag känner mig säkrast.
efter körlektionen kanske jag möter upp baby och drar hem hit. men det får vi se sen, vi har iaf pratat om det. nu ska jag slänga pizza kartongen. så det inte luktar pizza i hela mitt rum tillslut.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0