never look back

matchen började, matchen tog slut. jag åkte dit, jag åkte hem. väl hemma fixade jag mig och åkte till slussen o mötte baby. sen vidare mot skärholmen där vi åt och bara lalla runt en stund innan vi drog hem till hans bror och chillade. kändes som jag satt i en berg och dal bana som aldrig ville stanna. och tro mig, den har inte stannat ännu. min mage tar stryk av det och snart även huvudet, kanske tittar tårar fram kanske inte. låter som jag borde ta mig en dusch nu och sen lägga mig under täcket och försöka ersätta mina tankar av en film. låter bra, så det gör vi. tur att jag har lite sovmorgon imorn iaf, för känns inte som jag kommer somna än på ett tag. men godnatt säger jag iaf.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0