lista

Är du..

Arrogant: helt ärligt.. så vet jag inte ens vad det är.. ;$
Osäker: vissa grejer ligger jämt och gör en osäker
Trött: haha ohyes
Intressant: hallå jag är blond?
Smart: som över, hallå jag är blond? alltså - och smart.. ;)
Barnslig: man ska aldrig glömma bort barnet i sig
Liten: jag är 18 baast, så jag är snart vuxen hihih
Lätt: lätt att förstå sig på? svar nej det tror jag då inte
Skoltrött: nej, skolan får inte ta slut!!
Rolig: när jag vill det
Pratglad: beror på personen jag ska prata med
Frågvis: jaa, annars får jag ju inget veta?
Organiserad: när det handlar om vissa grejer
Hälsosam: vad äre? ;o
Blyg: beror på läget faktsikt
Attraktiv: spelar rooolll?
Lätt uttråkad: haha aoop
Vegetarian: nej.. men skulle vilja
Besatt: av vissa grejer japp
Pålitlig: alltid
Filosofisk: ? äre när man tänker?


Har du..

För många vänner: neej man kan alltid få mera
Förföljelsemani: japp.. skoja inte..
Tvångstankar: jag är skitmörkrädd o då tänker jag ett o annat
Färgat håret: jaoo
Brutit några ben: handleden pajja när jag åkte inlines en gång
Några piercings: naveln o tungan + öronen
Egen dator: japp
Gjort bort dig rejält: den som inte har är keff.. :)
Bra självförtroende: njaee, fast bättre än förr..
Komplex: det har nog alla
Kysst någon: to many
Haft sex: yesyes
Tagit nakenbilder: neee..
Sagt jag älskar dig till någon idag: på sms tror jag faktiskt
Varit kär: ja
Blivit kär i någon på nätet: när jag var liten, han bodde i gnesta o var vit hårig
Dumpat någon: japp, förlåt.
Stulit någonting: hahah ao
Gjort något olagligt: åkt utan bilbälte, gått vid rött ;D


V
em..

Saknar du: morfar
Vill du döda: det ska vi inte nämna
Rörde dig sist: shivan tror jag
Slog du sist: shivan på skämt
Kramade du senast: shivan
Kysste du senast: shivan
Skrev du till sist: shivan
Vill du vara som: vet faktiskt inte
Sårade dig sist: minns inte..
Vill du bli galet full med: my best friends
Gjorde dig riktigt glad senast: shivan
Fick du sms från senast: frida
Ringde dig senast: jag ringde min egna mobil senast haha
Ska du gifta dig med: det får vi se då
Får dig att skratta: kiss o bajs åldern, nee men det som är roligt?


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0