gotland ♥

hej bloggen! nu är jag hemma från gotland, kom hem vid halv ett tiden idag. åkte med båten 07.05 från gotland. kom till hotellrummet vid strax efter fem. sov hela båtresan hem, plus tågresan. funderade på om jag fortfarande var full eller bara jävligt bakis. och jag funderar fortfarande..

sista kvällen spenderade vi med förkrök på rummet, blev kanske lite för mycket? sen drog vi till krogen och dansade loss. fick i oss några redbull vodka och det satte väll pricken över i:t liksom, vad som hände när krogen stängde, och inne på krogen må jag väll också säga, får stanna kvar på gotland.

annars då.. jo jag har haft det riktigt jävla bäst. varför måste man åka hem ibland asso? första dagarna bodde vi i en liten stuga nån mil utanför visby, kneippbyn hette det. där fanns det vattenland o sommarland som vi besökte. det fanns en lång stenstrand som vi fick våra minnen ifrån, bla såg vi ett spöke där. helt ärligt.

sen har vi spenderat flertal kvällar med en ciderburk i handen inne vid hamnen. träffat gött folk och haft allmänt myspys. tog partybussen hem när natttimmarna närmade sig o en kväll fick vi sällis hem av några vallentuna killar, som vi avslutade kvällen med inne i tv rummet, och kollade på tv, inget annat!

i fredags flyttade vi in i visby. ett stenkast från ringmuren. på ett hotell som är ett f.d fängelse så vi hittade på våra kända historier och skrämde upp oss själva såklart. på dagarna hängde vi på visbys små gränder o kollade affärer, fikade o åt goda bruncher. när kvällen drog in över stan vandrade vi hem och fixade oss inför natten med hög musik, en massa skratt o galet mycket tjejsnack.

nu tror jag faktiskt ni fått höra en jävla massa om dagarna. visst har jag inte sagt i detalj o exakt allt som hände men som man brukar säga. det som sker på gotland stannar på gotland. det sista jag tänker säga är, nu packar jag ner ännu mer fina minnen med underbara lovisa i ryggsäcken och sen tackar jag gotland för den här gången. vi ses nästa år!




skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0