andra augusti

och så var det måndag igen.. men idag är det inte vilken måndag som helst, idag åker jag iväg mot västkusten och stannar där i ca två veckor. kommer kanske ge er lite uppdatering men kan inte lova nånting.

vad gjorde jag igår då eftersom jag inte blogga? drog till kista med jossan somsagt, sen när kista stängde drog vi till sollentuna och mötte två killar, sen drog vi hem till jossan o började köra en shotlek. jag som typ redan blivit nykter tog det lite lugnt medans andra fick dricka inprincip hela tiden. framåt natttimmen drog vi, blev lite problem eller snarare tjaffs. ni vet killar är ju lite, koko. så jag och jossan fick ta oss en redig promenad innan vi fick gå hem var till sig.

nu ska jag in i duschen, packa ihop lite grejer sen drar jag om en timme eller så. ha det bäst, så kanske vi hörs! massa pussar.


bjuder på en bild från det saknade paradiset


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0