ahmir - come back

nu har jag gjort mycket, alltså är jag helt slut. först var jag i skolan i några timmar. sen åkte jag och lovisa dirr till kista och kollade runt en himlans massa, hann även träffa älskling i kanske fyra minuter.. sen åkte jag hem o åt middag, sen åkte jag till innebandy träning. och ja, det var ju det jag spelade förut men inte längre. fast vi får se vart detta slutar, kanske börjar igen. ska tänka på saken iaf. och sen åkte jag hem och var ute på en promenad med jossan. så nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig i sängen, galetskönt. eller jag menade soffan, fortfarande chocklad i hela sängen. lyckat jennie! godnatt.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0