tröööttis

igår kväll var jag somsagt med nannisen, först tog jag en liten promenad med frida som är i sthlm igen (äntligen!) sen så dirr efter sprang jag över till nanna. efter ett tag åkte vi till märsta och var där ett tag innan vi drog hem till henne igen och satt på varsin stol hihih. nej men nanna var ett fett bra stöd igår kan jag lova. (a)
nu måste jag in i duschen, ska lämna huset halv tolv. då åker jag till skolan. senare vid kvart över fyra ska jag vara barnvakt till halv sju sen avslutas kvällen med att vara med fridis.
mitt internet är knas, så orkar inte anstränga mig att fixa in bilder i inläggen, och uppdateringen kanske kommer se desto sämre ut för internet är verkligen knas.. det suger vill jag lova..

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0