tisdag

tillslut somnade jag igår trottsallt, och tillslut kom jag även upp imorse. i tid till skolan och allt, perfekt ju. jag och marcus var dom tappre i köket idag, gick galant. man känner nu att pressen börjar bli större, och eftersom det oftast bara är jag och marcus är där så känns den extra väl. men det är nice, vi gillar't. åkte iaf direkt till s-tuna c sen och mötte censie, köpte en ram oså. sen gick jag till min körlektion som också gick galant.
när jag sen kom hem lagade jag middag, det gick inte lika galant, jag är inget proffs på hemma plan.. det är allt jag kan säga. diskade precis undan och tänkte hoppa in i duschen nu, imorn väntar en ny dag med ett muntligt prov, möte inför tävlingen, och barnvakts sittande.. lång dag rättare sagt.. men ännu en dag närmare lördag, det gillar jag extremt. nej nu har jag annat för mig, puss snöggingar.

ingen bild kommer med pga cpinternet.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0