påsk & film snack

hallihallå, igår vare trevligt. fick påskägg och pengar (som jag ska handla upp haha) sen åt vi gott och satt och pratade. vissa drack mer än andra och det fick vi goda bevis på, menmen.. jag gick och la mig rätt tidigt och kollade på "så olika" när jag kollat klart på den kollade jag på "tsatsiki - vänner föralltid" och sen började jag kolla på "old dogs" men orkade inte så somnade. sen nu på morgonen började jag kolla på "2012" haha mycket film, men iaf sen så snackade jag med nanna och då blev det andra bullar.
har nyss duschat och har tandborsten i munnen nu, ska iväg till stan med nannisen och busa (; vi får helt enkelt se vad vi hittar på. men nu måste jag fixa mig och slänga iväg ett mess till henne, puss på er!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0