ett farväl kan svida så mycket, även fast man vet att det bara är för en kort tid







imorse hade jag nedrans svårt att gå upp, men det gick tillslut. då städade jag pappsens rum, sen fixade jag mig och gick å mötte frida. följde med henne till centralen, och viknade av henne eftersom hon åkte tillbaka till dalarna idag (sämst är det förövrigt!) och sen efter,som jag hade med mig fanny, tog vi en promenad längst strömkajen och njöt av solstrålar och måsskrik. sen åkte vi hem och nu ska jag snart till stan igen och möta upp A. ni är allt bra nyfikna på vem A är va? ;) dom som vet, dom vet. hah. aja, ska fixa lite nu, pussssss.

solsken, vatten, klarblå himmel, och min gulle in my heart

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0