:D

igår mötte jag upp nannisen på tåget, så åkte vi till stan och kollade runt lite, fick med mig nya örhängen, nytt schampoo och nya skor hem. sen så köpte jag en chailatte och hon något annat ((a)) och gick till kungsan och bara njöt av solen. sen åkte vi till hld och åt pizza, sen drog vi hem, jag packade ihop lite saker och sprang över till nannisen igen. sen åkte vi till märsta och träffade some people, trevligttrevligt!
sen åkte vi hem till henne där jag sov över, vi skulle ta en macka när vi kom hem så tar nanna fram fårsalami och så smakar jag en och tycker att jag känner igen smaken, efter ett tag kommer jag på och säger "nanna, det här smakar lamm" dum är jag! erkände det faktiskt, haha.. nu ska jag sminka mig och gå ut med hunden, sen ska jag vara med nannisen igen :) hihih. puss

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0