7 april

hallå igen.. igår efter barnvakts görat så åkte jag och frida in till stora staden, där käkade vi och sen gick vi runt lite oså. sen åkte vi till hld och chillade som aldrig förr, haha.. kallt vare må jag säga.
imorse hade jag galet svårt att komma upp, men gjorde det iaf och kom i tid till mitt ärende, sen mötte jag farmor i centrum, fikade och kollade runt i affärer. fick med mig en del hem, bäst är hon! <3 sen gick jag till min körlektion och det gick good såklart. nu sitter jag här och väntar på att frida ska ha tränat klart, så då ska vi ut på långpromenad, och tro mig. hunden väntar nog mer än mig hah!


och jag får inte glömma bort att meddela er om att min fina blir 18 hela år idag!
så såklart maaaaassa grattis till henne.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0