starten på veckan

sist jag skrev var i lördags precis innan jag stack till märsta och träffa folk.. och innan jag gjorde det var jag ju hos farmor somsagt och det var hur mysigt som helst. iaf, igår så var jag med sandra, både här hos mig, i stan, i kista, i rotan, sen åkte jag, hon, philip och johan och fiskade, eller okej dom fiskade jag satt på bryggan och klaga, det är så det ska vara, eller huur ? ;D whatever, det var min helg.. idag efter skolan stack jag, isa, daniel och lillen till eurostop och åt på donken sen kollade vi runt litegranna, när jag kom hem kollade jag på män som hatar kvinnor. och nu ska jag plugga lite, duscha sen kolla film! puss på det!

bild från idag! <3


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0