du skulle bara veta..

skolan idag gick primaballerina, hade prov i natur och min lärare sa innan när han förhörde mig lite halvt att jag typ minst skulle få vg enligt de svar jag gav honom och efter provet sa han att det såg bra ut, så vi får la hoppas på det bästa. efter skolan drog jag med mamma och hämtade min nya kind of bokhylla, that's gr8. nu fattas bara en ny soffa, HOPPAS! haha. iaf, sen stack jag till stan och mötte upp en person, vi drog och fikade på waynes sen kilade vi hem, då fixade jag lite i mitt rum sen gick jag ut med fanny, nu är jag nyduschad och ska typ ge mig på en skräckfilm ensam med fanny, kommer säkert sluta med att jag skiter i filmen när jag sätt tio minuter på den, haha. iaf klockan börjar bli mycket, PUSS!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0