i'm back!

nu är jag tillbaka efter en låång tid. min dator kraschade nämligen, haha.
men whatever, har haft massa annat för mig.

praktiken var underbar, skitkul och träffa massa underbara människor!
sen höstlovet tog jag det jätte lugnt och det var ashärligt.
sen började skolan och det var kul det med!

och nu i helgen så i fredags var jag, sandra, ida, frida och anna hos jonas och drack lite, sen drog jag, sandra, ida och jörn till micke och fortsatte att dricka lite. sen fick jag skjuts hem. (a)
och igår lördag så var jag först och fixade det sista i morfars lägenhet. sen på kvällen drog jag till sandra och philip, kollade på film innan jörn kom och hämta mig och vi åkte till jocke. sen drog vi hem till honom. :) och idag så fick jag jimmys dator oså. nu ska jag kolla på "ensam mamma söker". berättar massa mer senare.. puss!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0