29/11 13.41

det luktar glugg i hela huset, i köket spelas julmusik och jag drack just varm oboy å åt saffransgifflar osså pepparkakor. värsta julstämmningen såhär på första advent. vad har jag ägnat mig åt den senaste timmen mer då? jo jag har krattat hela framsidan. hade sällskap av min bästavän också, dock hjälpte hon kanske inte till så mycket eller inget alls faktiskt. störde mig mest med att stå precis där jag skulle kratta och sen efter ett tag envisade hon sig med att vi skulle leka med en boll så hon stod där och skällde för att få uppmärksamhet. men that's she. nu ska jag kolla på playa del sol. heh, ni får ha det bra. och skapa julstämmning ungar! puss.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0