28/11 19.22

igår kväll somnade jag på soffan - med kläder & smink. vaknade av en bror som stod utanför dörren och skrek å knacka, det var kanske inte så allvarligt som det låter. men iaf, tror det var en befallning av mamma eftersom klockan faktiskt var tjugo i nio då. och vi skulle åka tjugo över (!) snacka om att jag for upp i stress, in i duschen osv osv. blev faktiskt klar i tid. vi drog som jag har sagt iväg på handledarkurs, så snart är det dags att sätta sig bakom ratten. när jag kom hem drog jag en sväng till kista som sällis till nanna. sen dess har jag bara tagit det lugnt pga världens huvudvärk. ikväll blire robinson, godis och cola. perfekt lördag kväll när man har huvudvärk. hoppas ni får det bra, puss!


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0