25/11 22.16

1. Jag har insett att min senaste kyss... var förlänge sen..
2. Jag lyssnar på... john mayer - free fallin'.
3. Jag pratar... för tyst sägs det.
4. Jag älskar/tycker om... min hund, mina vänner & min familj.
5. Min första riktiga kyss... var med.. hahah JUSSI!
6. Jag avskyr när folk frågar... "hur gick det?" när det syns att det gick dåligt.
7. Kärlek är... något väldigt komplicerat..
8. Någonstans, tänker någon på... sex.
9. Jag kommer alltid att... heta jennie?
10. Jag är hemligt förälskad i... chocklad.
11. Sist jag grät var... när det kom nån tår i fredags.
12. Min mobiltelefon är... en del av mig.
13. När jag vaknar på morgonen... sover jag alltid lite till.
14. Innan jag går och lägger mig... tänker jag på när jag ska gå upp nästa morgon.
15. Just nu tänker jag på... hur skönt det skulle vara att sova.
16. Bebisar... är små människor.
17. Idag har jag... fått nya minnen. 
18. I kväll har jag... sätt regn ännu en gång i mitt liv.
19. I morgon kommer jag... vara i skolan, like allways.
20. Jag vill verkligen... vara hos dig just nu.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0