16/11 21.56

lördagen var grym. öl, brudar och kalaskul kan jag beskriva det med. först var vi hos ida tills vi åkte till nån fest i märsta och därifrån gick jag å ida hem till henne och var där tills jag och andi åkte och hämtade jörn i stan sen fick vi skjuts till mig där vi sov.
i söndags vaknade vi sent och åkte till väsby och åt pizza med jocke, sen på kvällen kolla vi beck och sov astidigt. idag var det skola, sen efter var jag med lovisa och upplevde den bäsa måndagen på really länge. vi åkte och köpte smink i kista sen var vi hos mig och spela kort haha sen åkte vi till väsby och mötte ida och andi sen åkte jag och isa hem till henne och plugga, vi hade grymt kul. promise that.
nu saknar jag min morfar jätte jätte mycket så ska ta och lägga mig tror jag, måste upp imorn dessutom. puss.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0