13/11 06.44

fredag den 13:onde.. vad kan hända idag då tro.. tåget kanske blir hejbubblans försenat? bussen kanske krockar? skolan kanske brinner upp? jag kanske får reda på att jag har den populära 'baconfebern'? nej, skämtosido, det är klart det inte kommer hända något.. (eller jag hoppas..) whatever, är skittrött idag, fortfarande förkyld så skulle valt att stanna hemma i min säng idag om det inte var fredag, men bara för att det är fredag förstörde det allt. blir ju sysslolös i helgen om jag inte går till skolan idag, daah. iaf, ska till tåget om dryga kvarten. är skithungrig och vad mer ska jag säga? nothing i thiink, just goodbye and have a nice day my best fans.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0