turen är inte ofta hos oss, men ibland så

nu ropar duschen, men tänkte skriva lite hära först. just for you baby. nej men, först hade vi christian på matten, det ska vi nog inte skriva så mycket om haha, sen hade vi anneli lite och sen lunch oså, sen världens sämsta teater skit, jag somnade tom så jävla dålig var den. sen efter den skulle vi egentligen göra massa shit om den osv men vi fick christian att skicka hem oss istället, vi skulle egentligen slutat fyra om vi hade vanlig onsdag, tre idag men vi slutade två! :D
jag åkte då med mamma och gjorde lite ärenden och sen åkte vi och hälsade på farmor och farfar, sen var jag även en sväng i kista och köpte hårgrejsar. å nu ska jag duscha, sen ligger en hund och väntar på mig så vi ska kolla på något program eller nått innan vi sussar sött! imorn är det nationella, sug min dase p&k!

obs! får inte glömma att måla om naglarna.. (a) tihihihihihihiihihih.

come back to me, and be here like before.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0