tantolunden

nu är jag pigg som en lärka igen - not! men iaf, min gårkväll var underbar. först var det bara jag, sandra och ida så vi satt och grillade, var sociala med någon tim som vi även lånade ketchup av oså, sen när han och hans gäng drog kom lovisa, när klockan gått ett tag bytte vi plats till några 25 åringar (?) och vi var 20 av någon konstig anledning. alla skrev på min filt under kvällen och det hände massa olika små saker, tänker inte gå in på detaljer. men det var en underbar kväll med mina brudar på tanto. puss på det.
idag har jag hunnit kolla på robinson finalen, synd som fan att inte anna eller jarmo vann menmen.. sen gick jag ut och la mig en stund i solen innan jag gick in och duscha, snart ska jag fixa lite och lite senare åker jag, mamma och pappa hem till johan och firar honom, han fyller år imorn. ikväll får jag se vad som händer, vet vad jag vill göra men får se hur det blir med det. nu ska jag börja fixa lite, p&k.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0