min lördagskväll i ord

jäävlar vad svårt jag hade att somna inatt asså, efter robinson skulle jag somsagt sova men ikke! jag var jätte pigg och med det kom tusentals tankar till min skalle och vägrade lämna mig. så jag började må dåligt och det gick absolut inte att somna, men tror jag lyckades slockna kvart i fyra iallafall. hemskt vare..

nu ska jag berätta om igår kväll för er, min och mimis kväll. det började med att jag gick hem till henne, där var vi inte en lång stund innan vi gick och åt pizza. tihih. sen när vi kom hem till henne igen gick vi till lekparken och var där med lilly (hennes lillasyster) sen gick vi och handlade innan vi bestämde oss att lämna lilla hld. så vi tog tåget till stan där vi var en stund, men sen åkte vi till hornstull och tanto. där träffade vi lite folk, tex en viggo, en robin, en lama och en luis tror jag och sen massa massa andra. vi var med dom heeela kvällen lång. först var vi i tanto, sen gick vi upp på ett berg där, trodde förövrigt jag och viggo skulle dö men vi lyckades komma upp utan skador, dock hade viggo fastnat i typ en rot eller vad han fyllesnacka om haha. sen när vi precis kommit upp dit vi skulle jaa tror ni inte vi skulle ner då igen eller? så vi gick ner, och väl nere bestämdes det att vi skulle till ett annat jävla berg i zinkensdam eller vad fan det heter. så vi åkte dit, jag, mimi, viggo, robin och en till tog tuben medans alla andra gick. när vi kom dit satt vi där och njöt av utsikten galet länge och galet härligt var det ända tills.. någon började spotta på mimis rygg, hon blev skitsur och den snubben vi inte kom på vem det var förstörde everyting. slutade med att jag och mimi åkte, precis som alla andra dock gick dom av i slussen och vi i stan. där gick vi till hötorget innan vi åkte hem. det var min kväll, jag gillade den. :)

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0