min fantastiska tisdag och idag är det onsdag med bio

förlåt att jag inte blogga igår men sörrni jag hade annat för mig. jag hann inte mycket mer än hem efter en städdag i köket förens jag skulle på tåget igen och ta mig tillbaka till märsta. jag, isa, lillen och dännemään skulle nämligen till steningebadet och grilla. dock började det dugga men det hindrade inte oss från att gå och handla och dra dit iaf (efter tjat dårå) sen så blev det så att jag och isa fick åtta stycken bacardi breezer så vi satt där på en filt och drack & gotta oss, sen gick daniel och marcus så ringde vi tony, innan han kom pratade vi typiskt tjejsnack, tihih det var underbart. sen kom iaf tony och vi stanna yttligare en timme typ, sen åkte vi till coop och sen skjutsa tony hem mig. (a)
nu ska jag fixa lite sen ska jag och isa in till stan och kolla affärer och kolla på bio, 17 AGAIN!!!! :D
p&k


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0