lite helg

nu ska jag ta mig till att skriva liite om helgen.
frida sov hos mig alla nätter helgen erbjöd oss, i fredags lallade vi bara runt i stan lite innan vi inte pallade det mer och åkte hem. i lördags började det med att vi åkte till rotan och fixa lite, sen häggvik och handla, sen hem och fixa oss, sen stressa iväg till norrviken där det var dags att fira mig. folk kom, folk gick, folk jag kände var där, folk jag inte kände var där. vi fick även besök av nattvandrare, friditsledare och polisen. men galet kul hade jag iaf och 00.00 sjöng alla för mig och det var ballt. det var en galet lyckad fördelsedagsfirande. när alla drog kom V och hans kompis och satt där och chillade med mig och frida tills klockan blev halv fyra och jag och frida betalade 20;- för att få komma hem och värma oss.
söndagen kom farmor&farfar och min bror hit på fika, sen gick jag och frida till kyrkogården eftersom det var två månader sen morfar dog (17 mars - 17 maj), så tände ljus åt honom. sen träffade vi J & D.

imorn är det orientering och fuck vad det suger!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0