guitar hero, omogen vuxen, och stor fet brasa

nu har jag inte bloggat på ett tag och det bror ju såklart på att jag haft galet mycket för mig.
sist jag skrev berättade jag om att jag skulle hem till min bror, och skrivet är skrivet. klockan tre hinner jag slumra till lite i sängen och lyckas sova endast en kvart innan mobilen ringer och johans kompis står på vägen med bilen. vi åker och hämtar johan med flera och åkte hem till honom där vi var vakna några timmar med gh. sen gick vi och la oss halv 6 och jag sov på soffan.
vaknade rätt tidigt, eller okej tolv, och väntade fyra timmar på att få komma hem och duscha. när jag gjort mig klar osådär åkte jag till kista en stund innan jag och keso bestämde oss för att träffas efter några månader, vi åkte in till staden, skulle fota men keso hade glömt minneskortet (bra brud ;D) sen mötte vi några istället och gick och åt. sen skulle jag och keso hem till henne och hämta grejer och vägen dit var då inte lätt. vi skulle ta tuben till mörby centrum och vi sätter, precis som alla ungdomar, upp fötterna på sätet och en gubbe börjar disskutera med oss, efter mycket om och men orkar jag inte höra hans babbel mer så tar ner fötterna men han slutar inte kritisera oss för det nejnej. jag och keso börjar kolla ut och prata med varandra som om han inte existerade. sen tar gubben som var runt 55-60 (?) upp en kamera, sen riktar han den mot oss och då tar jag med mig keso och byter plats, men tror ni gubben sitter kvar eller? nej han var helt dumihuvet och går efter oss, så vi byter plats igen men nej han var så omogen att han skulle ha kort på oss, varför liksom? då ska jag och keso gå av tuben för att ta nästa men då ställer han sig i dörren och då blir jag förbannad på han så går in puttar till han och står och skriker på honom för att jag blev så jävla less på han, och frågade hur gammal han var, och förklarade att det inte märktes att han var vuxen, sen kom jag även in på att han var peddo. sen efter det gjorde jag och keso det dåliga valet att byta tub. det var iaf ett stort bevis på att även vuxna kan vara ruggigt omogna.
tillslut kom vi hem till mig iaf där vi skulle sova på natten, vi kollade på film och somnade.
på lördagen tog vi det lugnt innan vi stack till kista och åt sen shoppade hon, sen drog jag hem och hämtade lite things och gick till mimish, sen gick vi till stranden där johan, sebbe, wasim, hans kusin med tjej och lite 91or från gamla skolan. vi grillade korv och det bjöds på live musik, sen när korven var slut fixade vi fetaste brasan och satt där länge länge, det var hur mysigt som helst. dock insåg man hur mycket rök man luktade efter ett tag. sen när det roliga var slut så gick jag och mimish till hld fotbollsplan och satt där en stund innan vi gick hem och jag gick hem för att sova.
nu ska jag ta tag i dagen (ta det lugnt x1000) imorn är det tandis osså, suck.
aja, tack och hej för mig p&k

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0