everythings gonna be all right

idag har jag inte orkat någonting, nada, nothing, osv. bara suttit på en stol i solen, pratat med mamma och pappa och kollat på film. och varit ute med fanny, och ätit middag, å spelat lite tvspel. osådär.
igår åkte vi ju till grönan och hade galet kul, en fråga jag jämt ställer mig är hur man lyckas ha kul tre stycken, att tre kan passa så bra tillsammans, hur tre kan skratta samtidigt osv. men jag tycker iaf det är galet bra att det är så, för när det är vi tre har vi det verkligen super! när vi varit färdiga på grönan åkte vi till norrviken en sväng för det var någon som fyllde år, dock varade vi inte där länge men det dög. tihih. sen åkte jag hem och sov.
imorn är det skola igen, sen ska jag till stan med guse en snabbish. :)

jag längtar galet mycket till helgen! <3

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0