bioonsdag & sovmorgonstorsdag

igårkväll kom jag hem strax efter tolv, och då gick jag ut med min hund så orkade inte blogga sen. men igår hade jag det iaf gr8, jag och isa åkte in till stan och mötte först hennes pappa, sen gick vi och fixade biljetter till bion sen gick vi runt och kollade lite i affärer innan vi blev vrålhungriga och gick och tog lite mat på donken, + jordgubbar. tihih. sen gick vi till hemköp och shoppade loss och sen gick vi runt lite i stan för att slösa lite tid, mötte även på R. sen var det bio som gällde, och alla som säger att den är dålig kan slänga sig i väggen, den var ju bra!
nu ska jag fixa mitt hår sen är det skola som gäller, hade tre timmars sovmorgon idag, underbart.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0