'vad ser du egentligen i spegeln?'

den här kvällen har spenderats till att prata med sandrisen i tel, kollat på tv, och duschade precis. nu ska jag fixa lite sen fortsätta kolla på tv. sen förhoppningsvis läsa på lite på svenskan innan jag somnar. imorn är det kökkökkök, ska göra sallader och desserter imorn. får se hur det är då, sen får vi nog se resultatet på hotellprovet med. nästa vecka har vi föresten påskbuffé och då försöker jag hamna i serveringen, så hoppas mina lärare lyssnar på mig. men tror typ jag kommer hamna där, eftersom att båda två vet hur mycket jag hatar köket. :D
nej nu får jag ta och runda av och göra det jag ska istället, sovgott osv p&k.

bild från apun på desseter av olika slag

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0