fredag

igår mådde jag riktigt dåligt. åkte till sjukhuset somsagt, det var hemskt, men jag var där 3 timmar ungefär.
jag kommer iallafall aldrig glömma hur min hand kändes så liten i hans.
att se sin morfar ligga där med massa slangar runt sig och höra andetagen och bara hoppas att dom aldrig skulle tysta var en skrämmande känsla.
när jag såg på morfar tänkte jag på minnen med honom, underbara minnen, samtidigt som jag grät. jag vill inte förlora honom, jag slutade aldrig gråta. tillslut blev jag så trött så jag la mitt huvud mot hans arm och somnade en stund.
efter ett tag tyckte mamma att jag och johan skulle åka hem, så det gjorde vi, även fast jag inte ville släppa morfars hand, jag ville inte lämna honom, jag ville sitta och kolla på honom tills han öppnade sina ögon och såg mig. men så bra fick jag inte ha det.
hela dagen idag har jag typ tänkt på morfar, sätt honom framför mig. jag mår dåligt av det, fyfan.

iallafall pallrade jag mig till skolan, två prov stod på spel. fick reda på ena svaret, hotell. MVG, ett poäng från full pott. sen livsmedel vet jag inte, men antar bara g på det faktiskt haha. sen hade vi idrott typ en halvtimme. :) föresten åt jag, lovisa, marcus och daniel 3-rätters på hyllan idag med, fyfan vad mätt man blev, vi typ rullade därifrån sen. hihih,

senare ska jag till kista med lovisa, sen ska vi ta oss till bowling och möta upp sandra, philip och dennis + hans tjej. sen ska jag hem och sooooooooova!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0