i will never say goodbye

jag saknar dig redan. och det är inte bara saknad jag måste klara av.
utan så mycket mer smärtor som kommer bli hinder.
 
aldrig mer kommer telefefonen ringa och din röst på andra sidan säger "hör du vem det är?"
aldrig mer kommer jag få en bamsekram från dig
aldrig mer kommer jag få en burk full med tior eller femmor från just dig
aldrig mer kommer jag gå till stationen för att möta dig
aldrig mer kommer jag höra "jennie vill du ha glass?" från dig
aldrig mer kommer jag få minnen med dig
det är så mycket aldrig mer nu när du inte finns här längre

jag kan inte inse det, att du är borta, du är en av alla där uppe nu.
att jag aldrig mer kommer få se dig igen. aldrig mer få höra din röst.

är du där uppe nu, är du en ängel? som kollar ner på mig och önskar mig all lycka i världen.
följer du mig i livet precis som jag vill att du ska? jag vill att du ska veta vem jag blir i framtiden.

men varför gick allt så fel? varför hände allt just dig? det skulle ju bara bli bättre efter operationen, jag var inte rädd. jag kände på mig att allt skulle bli bra, hur du skulle fortsätta leva och må bättre än bäst. men allt bara gick fel, rent åt helvete. varför? varför just du.
jag som trodde du var friskast av dom alla, jag trodde inte du skulle vara den första som försvann från mig. jag hade inte ens den tanken. jag hörde aldrig massa elände från dig, jag som trodde allt var frid och fröjd. men sen vändes allt, jag fick veta att operation skulle ske, sen fick jag veta att du låg på intensiven, att du inte fick syre, sen fick jag veta att det inte alls var som det skulle, du hade fått massa hjärnskador. och sen kom det värsta, det som tog mest på allt, att du var död.
jag vill inte att det ska vara sant, det är det sista jag vill. jag önskar bara allt det här är en mardröm, att jag snart vaknar och får veta att du lever, att jag kommer få träffa dig igen.
men jag antar att det inte är så, att allt har hänt, att det är precis så jag inte vill.

jag saknar dig, och det kommer jag alltid att göra.
jag kommer aldrig glömma bort dig.
du kommer alltid finnas i mitt hjärta, och du kommer alltid vara en stor del av mig.
dom starka minnena med dig kommer aldrig dö ut.

jag kommer alltid önska att du fanns med mig.
(även fast jag vet att du finns hos mig på någotsätt nu med)
och det kommer finnas dom gånger jag önskar att du satt bredvid mig.
och jag kommer fälla många tårar till, tårar som rinner ner för kinden för dig.


1930.10.29 - 2009.03.17
vila i frid älskade morfar

en av dom finaste människor är nu en ängel i himlen

skriv något sött här
Postat av: Erica

Vila i frid....

2009-03-17 @ 19:20:32
URL: http://jo
Postat av: Anonym

du vet att jag finns attt prata med om du vill.

<3<3

2009-03-17 @ 19:49:27
Postat av: guselina

RIP!

Finns här för dig min bubbis <33

2009-03-18 @ 15:01:11
URL: http://guselaajna.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0