tröttast i stan

idag har jag varit i skolan, seg dag måste jag väll säga. uppe fett pigg typ, kom tio minuter för tidigt till tåget, hade svenska (astråkigt) fick tillbaka två vg grejer, sen hade vi lunchrast, sen hade vi kök som vi typ inte gjorde någonting på haha. sen åkte jag hem och la mig i sängen och sov tre timmar! bra där liksom.
sen skrev jag även en lapp till dennis att jag inte skulle komma på hans lektioner imorgon bitti eftersom jag trodde att jag skulle till tandis imorgon men nejnej det var visst på fredag.. -.-
nej nu måste jag ut med fanny, sen måste jag skriva den där fucking dagboken om apun.



och fan vad trött jag är på folk
som beter sig som svin

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0