torsdag

hejhejhallåbloggen. idag är det torsdag, och jag kan nästan bara säga - vad veckorna går snabbt!
dagen har gått galant, även fast jag haft 3 timmars engelska, 1 timmes hygien och två timmars data.
och det räckte inte, som strössel på glassen hade jag utvecklingssamtal också.
fast det gick finfint, det handlade ju om mig, maha! nej men det ända jag behövde tänka på
var attityden *suck* annars hade jag bara bra omdömen,
dennis sa att det såg lovande ut i många ämnen.
sen åkte jag hem med mamma, fast hon fortsatte vidare till någon föreläsning.
när jag kom innan för dörren värmde jag pannkisar och sen har jag inte gjort så mycket.
nu har jag värsta huvudvärken, så ska ta och gå ut med min tiger
och sen duscha, sen lägger jag mig nog och kollar på film.

föresten fick jag med mig inget mindre än tre saker från kista igår. :)
och sen förstår jag mig inte på vissa människor,
tex tjejen i kassan på donken.. hon var hel vrickad.
som om osten på en cheeseburgare ska vara kall?
och först var det heeelt omöjligt att den var kall för den var nygjord.
aja, vissa är skumma, vissa inte, hon var en av dom skumma.

imorgon är det fredag, ack så skönt. då blir det skola sen umgås på kvällen.
nej nu ska jag runda av, ha det bäst tills nästa gång p&k.


morfar..? är du den starkaste stjärnan som lyser på himlen?

skriv något sött här
Postat av: Anonym

ja, vi alla vet ju att du har rejäla attitydsproblem.

Men det har ju dina sjuka vänner också, man blir ju som man umgås !

2009-03-19 @ 22:29:39

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0