tisdag

mitt i allt annat så kan jag säga att min dag var bra.. till en början..
att göra fisk hela dagen gick bra, även fast jag hellre skulle stått i servisen.
jag och isa hade galet kul i disken sen efter allt stohej osså! maha.
sen var köket skinande rent och vi fick gå utanför dörren och ha mentorstid.
då såklart christian ska finnas till och bara vara allmänt jobbig.
när jag kom hem försämrades hela dagen när jag fick veta det som hänt.
och nu har jag just precis läst igenom allting till provet imorgon.
jag önskar mig själv lycka till, för måste få bra betyg!
nu ska jag ta och hopp in i duschen, eller först prata med mamma.
senare blir det andraavenyn för hela slanten, p&k.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0