tisdag

idag hade mådde jag inte något vidare bättre men hade inget
annat val än att på en kvart fixa iordning mig och dra till tåget
annars skulle isafisa bli ensam på fiskspisen och då vet jag
en som skulle fått ta emot världens klagande, tihih.
men dagen flöt på även fast jag hade huvudvärk,
vi gjorde curryströmming, purjo&äppelfräs + potatis.
sen hade vi ingen mentorstid så jag hann med 14.49 bussen!
när jag kom hem satt jag med fanny en stund innan vi gick ut
och under typ tio minuter hade det blivit värsta snöstormen, kul liksom.
sen har jag ätit middagn och skrivit rent en engelskagrej.
ska snart ta och läsa igenom 3 grejer, hygien, hotell och engelska
eftersom alla dom ämnena är det prov på denna vecka, kul återigen!
nu ska jag pluttinutta lite med hunden som sitter i mitt knä innan jag börjar
ikväll blir det andraavenyn, gosh vad jag har längtat. (aa)
nej nu börjar hon här bli rastlös, p&k

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0