tidig söndagsmorgon

morrn! klockan är snart halv nio och jag sitter här vaken.
ska snart hoppa in i duschen, ska bara piggna till liiite mera.
och jag gjorde värsta tabben, jag ställde om mobilklockan
igår innan jag skulle sova, men den ställer ju om sig själv
fast jag hade det i baktanken ställde klockan på ringning
klockan åtta fast jag skulle upp halv nio ifall det skulle bli
helt åt helevete, sen råkade jag somna om iallafall och vaknade
med att klockan stod på sjutton minuter över nio, och då hoppade
jag upp ur sängen och sprang ner till mamma som fortfarande låg
i sängen och sa "du vet att klockan ska ställas om va?" och då
säger hon "så klockan är kvart över åtta nu?" och då kollar jag
på hennes klocka och inser att den inte alls snart är halv tio.
jag och klockor hör inte ihop, eller snarare jag och tid.
men nu ska jag duscha så jag slipper stressa sen,
jag kanske bloggar en snabbis innan jag åker.
annars, ha en bra dag p&k! <3


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0