situation tåget

min huvudvärk, eller snarare min migrän, går aldrig över
jag har ätit, jag har druckit, jag har tagit migrän tabletter, jag har sovit.
men ändå sitter jag fortfarande här med migrän! sjuktjobbigt.
det har gjort så att jag inte haft krafter till att plugga heller.
så det suger, men ska duscha snart och sen MÅSTE jag plugga.

iallafall på tåget hem så såg jag en kille från i somras i uv med två kompisar.
jag satt vid sånhär sexplatsers och så sätter sig dom tre där.
efter ett tag börjar en av hans kompisar slå den tredje och den tredje säger
"slå henne istället" på ett snällt sätt eftersom jag sitter och glor på dom.
och genom att han säger det börjar vi prata allihopa liksom.
sen efter ett tag så säger han från i somras ba "jag känner igen dig"
jag ba "du känner R va?" han ba "haha ah, juste, ditt ex" och sen var jag
tvungen att förklara att inte han var mitt ex osv, sen snackade vi ända tills
dom skulle av i sollentuna, sen tyckte han att jag kunde festa med han
någongång så vi bytte nummer, haha, alltid bra att ha. och direkt när dom gått
av skicka jag mess till frida och ber henne ringa, för jag vet inte hur många
gånger jag har sagt till henne att jag sätt den där killen, så har jag alltid fått
förklara in på detalj vem det är jag menar för att hon ska förstå.
tihih, lite roligt sådär, och det fick mig att inse att jag saknar sommaren.
sommaren 08 var så grymt jävla bra, en sommar man gärna tar i repris!

nu väntar duschen även fast huvudet säger nej till det, p&k sovgott.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0