senare samma tisdag

nu ropar duschen på lilla mig
sen ska jag stoppa huvudet i papprerna till provEN
sen får jag kolla på andraavenyn, som belöning! <3
och är det bara jag som läst överallt att det rycktas
om våffeldagen imorn, är det ett påhitt eller är det så?
vi ska iallafall äta pannkakor imorn hos isafisa,
och pannkisar är väll släkt med våfflor, eller? :)

och sen hittade jag ett halsband jag fått av morfar,
eller snarare två stycken, ena hängde jag runt halsen
och andra satte jag om handleden, bara för att jag saknar honom! <3

och sen måste jag bara påpeka.
om man drömmer om en person
två nätter i rad, är det något slags
jävla tecken på någonting?

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0