senare samma lördagskväll

glöm inte mixtra med klockorna så att ni inte har helt fel tid imorgon.
tiden tar ju nämligen steget närmare sommar inatt. puss på det.


och då passar det väll egentligen perfekt med att lägga in en sommarbild?
och bilden nästan skriver SOMMAR. eller inte nästan, den gör det!
klar blå himmel (dock skymtas lite mål, men jag minns dagen som stekhet!),
sitter i bara linne (och jag vet att jag hade shorts och flipflop typ), och solglajjorna är på.
plus att jag är sommarbrun!!
<3
saknar enormt mycket, både sommaren och den daen.
för bilden är tagen när jag sitter och väntar på fridas tåg i lidköping,
det var en underbar känsla, sen att spendera massa underbara dagar med frida
var ju såklart ännu bättre, fan vad kul vi hade då.


menmen, nu ska jag runda av denna lördag, tjingtjing!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0