senare samma fredag

nu är jag hemma hos mitt riktiga hem igen..
efter jag hade varit ute med fanny, mötte mamma
och vi gick till ica och handlade så fick jag äntligen
frida att släppa in mig hos henne, och det var nice.
hos mitt andra hem så kollade jag på när frida
bakade frallor för hon skulle ha prov på det
så hon var tvungen att öva, haha..
sen gick vi ut med fanny innan vi tittade
på let´s dance, där MAGNUS VANN!!
förövrigt så somnade jag såklart i soffan
under nyheterna, dåligt men ack så skönt.
nu funderar jag stark på att kolla film,
det låter liksom bara huuuur skönt som helst.
det blir nog borsta tänderna och sen film.
godnatt p&k

bara för att vi älskar den och frida verkade tycka jag var
dålig med bilder i inläggen tillskillnad från förr i tiden


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0