onsdag

knasmorgon, blev väckt sex även fast jag hade sovmorgon, fick veta att mamma åkt till morfar som fått hjärtstillestånd typ. sov fram och tillbaka lite till, sen ringde mamma. fick andas ut för morfar var inte död. <3 sen somna jag om drömde skitkonstig dröm, sen vakna jag försent hade en halvtimme på mig att fixa mig, packa gympakläder och ta ut fanny lite. men hann, och kom till skolan trottsallt. skolan var soft, jag och lovisa var värsta tiggarna idag haha. vi bestämde även att vi ska äta 3rätters på hyllan nästa fredag.

nu ska jag ut med fanny, ska till centrum. ta ut pengar och köpa pengar till luren, som jag förövrigt får av pappa för ovanlighetens skull, slipper slösa 75 spänn på det iaf, tihih.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0