onsdag

vilken fantastisk dag, eller är det bara jag som tycker det?
även fast det var svinkallt imorse och jag tog på mig tunnjacka.
så vart jag genast gladare efter att jag jobbat på som fan på matten
och sen även fick veta att jag fick VG på matteprovet *överlycklig*
sen efter matten drog jag, sandrisen, isafisa, lillen & dännemään
till isafisa och lagade pannkisar och kollade på skräckfilm (å åt popcorn)
sen efter massa mys och skoj drog vi till två timmars svenska.
efter skolan var det meningen att jag skulle träffa R men det sket sig
men frida kom på mitt tåg så följde med henne till ica och sociala mig lite
sen skulle jag hem och plugga som.. sket sig.. men nu ska jag duscha.
och plugga röven av mig, engelska och hygien OCH duschen, här kommer jag.
p&k, och varför svarar inte min engelskalärare mig på msn? :(

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0