onsdag

niiceday! för min del iallafall.
först hade vi matteprov, satt från typ tjugo över nio till tio i tio med det där jävla provet.
så hoppas fan på bra betyg, var även vg provet denna gång.
sen hade vi lite genomgång innan vi hade en skaplig idrottslektion.
efter idrotten drog jag, sandrisen, isa, lillen & dännemään till arlanda stad.
för vi hade bestämt oss för att tjocka oss på donken denna långrast.
vi blev även bjudna på glass allihopa av ingen mindre än dännemään, maha.
sen skulle vi tillbaka till svenskan, insåg att vi hade tjugo minuter på oss att ta oss
från arlandastad till skolan, lyckat eller inte.
på bussen hade nån random brud spytt så allt blev ännu mer försenat.
så när vi väl var på lektion skulle vi förklara allt, och vi hörde hur sajk det lät.
sen fick vi sluta och jag drog hem, när jag kom hem satt jag vid matbordet typ en timme
och pratade massvis med mamma, om allting, det kändes enormt bra.
nu ska jag snart dra mig till kista, och där kommer jag även möta världensbästabubb.
vi hörs senare när jag kommer hem alltså, ha det bra sålänge. p&k.

och föresten, ingen har väll missat det underbara vårvädret som satte extra plus på dagen.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0