onsdag

nyss var jag grymt trött, men nu är jag inte trött längre.. bara litegranna..
kanske för att fanny ligger bredvid mig och tuggar på ett ben irriterandes?
eller för att jag frös som in i helvete och tänkte på läxhögen?
inte vet jag, shitthesamerightnow.

skolan var okej, först matte x2, sen idrott, en kvarts arbetsmiljö som jag förövrigt typ kommer få vg i. sen lunch, jättelång så vi hann ha riktigt kul, sen två timmars otroligt seg svenska. dock kollar vi på en gudfilm som faktiskt är rätt bra konstigt nog.

idag blir det förövrigt ingen träning för mig, för jag ska plugga in massa i min lilla skalle, sen imorgon är det torsdag. gottfolk snart helg! nej nu orkar jag inte skriva mera, och vet ni? jag vill fortfarande ändra min jävla textstil. *suck*

hejdå.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0