min måndag

idag när jag, lillen och dännemään kom till salen som vi skulle ha svenska i står det på dörren "lina kommer inte idag".. kul liksom, första lektionen + dubbeltimme. så det sög ju så vi gick till bibblan sen kom sandra dit. så satt vi bara där och kolla på en fläck på datorn sen bestämde vi att vi skulle gå och väcka isafisa, så det gjorde vi, där åt vi även brunch och kollade på "mirrors" och åt popcorn innan vi gick tillbaka till skolan och hade våra sista lektioner, galet kul hade vi.
sen fick vi tillbaka engelskaprovet vi skrev i torsdag, och hör&häpna. vg+! fan vad jag blev glad, och min lärare blev typ lika glad som mig, och chockad, precis som mig. haha det var lite roligt när han förklara det.
sen åkte jag och sandra till station och glass innan jag åkte till station hemma där pappsen hämta mig så åkte vi och käkade tillsammans, nu ska jag ta och plugga lite sen blir det fannybannypromenad och sen tvtittande hela kvällen lång, hihih. p&k!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0