min älskade söndag

nu är jag hemma igen efter en lång fantastisk dag fast med ont i fötterna.
vi åkte somsagt in till söder och kollade först lite menyer på olika matställen
innan vi gick in och satte oss, musikalen var faktiskt asbra förutom att jag
tyckte dom missade vissa saker jag tyckte skulle vara med, hihih.
sen när det var slut gick vi och åt på pizza hut, det var aaasgott. och vi satt
där ett bra tag och pratade och åt gott, innan vi beslöt oss för att gå vidare
bort och kolla lite affärer. sen åkte vi hem och nu är jag somsagt hemma.
och jag är galet trött. men jag är riktigt glad över denna söndag faktiskt. :)
senare ska jag ut med fanny, plugga, duscha och kolla på tv. men det får vänta. (a)

skriv något sött här
Postat av: GULLEFIA

Hihi vad gör du? :D♥

2009-03-29 @ 19:43:34
URL: http://gullefia.blogg.se/
Postat av: GULLEFIA

Hihi OK :D jag ska bara ta det lugnt :P♥

2009-03-29 @ 20:12:45
URL: http://gullefia.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0