lördagskväll

robinson är slut och det är någon film på tv (dock skitreklam nu)
vet inte riktigt vad filmen handlar om, eller ska handla om.
så ska nog stänga av tvn och kolla på wildkids snart ist, haha.
från tjugo i åtta till tjugo över nio höll jag även på med fridas blogg.
blev även rätt nöjd med hennes design. dock har hon lösen så ni får inte se! maha.

jag måste sova tidigt idag med, för ska försöka gå upp halv nio imorn.
för imorn ska ju jag, mamma, frida & birgitta på high school musical live on stage. :D
och vi ska ta 10.57 tåget, och måste ju vara pigg. tihih.
vi får se om vi kanske äter tillsammans någonstans efter osså.
hoppas på det bästa, det kommer iaf bli hur myys som helst, i know that.

nej nu ska jag stänga av tvn sen blir det att byta om osv.
sen ska jag krypa ner under täcket.
sovgott & drömsött.



skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0